Skocz do zawartości


Zdjęcie

usuwanie osób w grze !!!!!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 MJJ

MJJ

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
Reputacja: 4

Napisano 29 kwiecień 2017 - 23:57

PYTANIE DO SOOB CO NADZORUJA MODYFIKUJA GRE BBA !!!!

GRAM OD 1,5 ROKU I DZIS ZOSTALY SKSOWANE PROFILE OSOB KTORE TO MAJA ,,KONTOWERSYJNE " NAZWY SWOICH POSTACI!  ( jaja sobie robicie )

TE OSOBY ZACZEŁY GRE ZANIM SIE DOWIEDZIAŁEM ZE WOGOLE TAK GRA JEST, KUPUJA ( utrzymjua was ) DIAMENTY a WY CO BAN ZA NAZWE !!!

TO MOZE JUTRO JA DOSTANE POWNIEWAZ MAM W SWOJEJ POSTACI RUDE WLOSY ( a wiadomo ze rude kojarzy sie a prostytucja przynajmniej dla mnie )

TE OSOBY CO OD DZIS NIE MOGA GRAC TO SA NASI ZNAJOMI!! GRA JEST O ZABARWIENIU EROTYCZNYM DLATEGO NIE ROZUMIEM DLACZEGO WAM ( wymoczki jakies ) NIE PASUJA CZASEM ZABAWNE NAZWY POSTACI 

 

ZAMIAST ZAJAC SIE RZECZAMI KTORE TO POWODUJA ZE GRA BEDZIE CIEKAWSZA TO ZAJMUJECIE SIE TAKIM PIERDOŁAMI !!!!! 

 



#2 Lila

Lila

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 84 postów
  • Serwer:PL1
  • Postać:...
Reputacja: 90

Napisano 30 kwiecień 2017 - 00:31

Witaj! :)

 

Cieszę się, że podzieliłeś się z nami swoimi obiekcjami i mam nadzieję, że poniższe wyjaśnienie w pełni Cię usatysfakcjonuje. 

 

Blokowane są jedynie te nazwy/profile, które w jakikolwiek sposób naruszają regulamin gry. W przypadku sugestii dotyczących zmian w warunkach użytkowania gry prosimy o bezpośredni kontakt z Playatą, ponieważ moderatorzy forum nie odpowiadają za odgórnie narzucone zasady, obowiązujące wszystkich graczy BBE i uprzednio przez nich zaakceptowane.